Věřím Mu!







Cítíte se někdy sami? Máte pocit, že i když svět okolo vás běží dál, vy stojíte na místě  a nemůžete se hnout? Máte strach, že vás nikdo nemá rád? Žal, smutek a pláč. Vy proti celému světu. Chci vás dnes povzbudit! Nebojte se! Je tady Někdo, kdo vás miluje! I kdyby se všichni otočili proti vám, On vás nepřestane milovat!

Kdo jsi?
Pane já jsem jen sirotek. Kdyby mě někdo miloval jako vy, byla bych nejšťastnějším člověkem na světě. Protože láska je to, co potřebuje každý z nás. Jsem sama. Nemám rodinu. Nemám komu bych na rameni plakala. Proto musím být silná. Jít si za svým cílem. Protože jinak by mě pošlapali. Zničili.
Pane, copak já jsem horší? Podívejte se na mě! Jsem jiná, jsem špatná? Jsem odpad, protože nemám rodiče?! Copak tohle je karta odsouzení? Říká se, že existuje rovnoprávnost. Tak proč se na mě všichni dívají jako na něco bezcenného?

Já se ale nebojím. V mém srdci je pokoj. Jednoho dne přišel On a řekl : Jsi mým dítětem a já tě budu navždy milovat...
Věřím Mu!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) Přeji krásný zbytek dne!