Čekám na Tebe...

Tehdy jsi přišel do mého života, poblouznil mě a odešel pryč. Minuty, hodiny, dny...Sedávala jsem u okna, vyhlížela tě. Čekala. Zvedala jsem se ze židle při každém štěknutí psa, při každém podivném zvuku, který mohl znamenat, že jsi zpět. Čekala jsem, slzy se kutálely po mé tváří. To zvládnu - utěšovala jsem se - Není to na dlouho.

Je večer. Sedím u okna, slunce pomalu zapadá. Venku štěká pes. Ale ty - nepřicházíš. Je to už pět let.




Poslední zastávka stanice metra, s hudbou v uších opouští podzemí...

To love somebody naturally
To love somebody faithfully
To love somebody equally

Tam kde je válka na nože, v alkoholickém opojení,
ty nemáš strach a zpíváš si

Is not enough
Is not enough
Is not enough

Protože víš, že na druhé straně světa,
tam kde pralesem život voní,
je ona a vždy bude čekat...

And if it don't come easily
One thing you must believe
You can always have trust in me
Because my heart will always be
Yours honestly

Každý z nás má někoho, koho bude s láskou vyhlížet...
Někoho, na kom mu záleží.
Já vím, že jsou lepší i horší dny...
Stejně jako vím, že vždy budu čekat, až se vrátí...
Tyto chvíle si chci pamatovat !
Učí člověka nevzdávat se, věřit a vytrvat !

3 komentáře:

  1. Moc krásná hudební inspirace, přiměla mě na chvíli se zastavit a uvědomit si některé věci.
    A příjemný design. Takový... jednoduchý a chladivý v těch horkých dnech :)
    Měj se moc hezky Anie, a užívej si prázdniny/dovolenou =)
    Ať tě Pán chrání =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já na ty designy vůbec nejsem, něco jsem zkoušela, ale prostě to neumím. Takže tu bude tahle hrůza :p

      Tobě taky přeji krásné prázdniny plné Boží lásky a požehnání <3

      Vymazat
    2. Náhodou, mně se ty puntíky líbí =) Jsou takové... něžné, uklidňující...
      Jinak je ale fakt, že jestli mi něco z blog.cz chybí - tak jednoduché tvoření designu... tady na blogspotu mě to vždycky stojí nervy :/ =)
      Anebo jsem už stará na to, abych se učila nový věci :D

      Vymazat

Děkuji za komentář :) Přeji krásný zbytek dne!