Existenciální kecy unavené mysli

V noci jsem spala dvě hodiny. Vypila jsem třetí kafe, a ve snaze najít motivaci k životu a probudit šedé buňky, jsem vyrazila na dlouhatánskou procházku.Venku je vážně krásně. Už cítím přicházet jaro. Ptáci zpívají a probouzejí přírodu k životu. Mě by možná taky probudili, ale dneska jdu jako barbar. Sluchátka v uších, a místo aby mi o krásném božím stvoření vyprávěly louky a lesy, dělá to Chris Tomlin, jehož dokonalý hlas mi připomíná, že Our God is greater...


Život, moje maličkost, o nesmrtelnosti chrousta a jiných nesmyslech
Dívám se na pomalu zapadající slunce a hlavou se mi ženou podivně existenciální otázky. Výjimečně nepřemýšlím o nesmrtelnosti chrousta. Dnes mě víc zajímá proč jsem na světě já. Podivný jedinec ženského pohlaví, zástupce ohroženého druhu Homo Sapiens, vytlačovaného z planety Země novým druhem Homo Mobilus. Kdo doopravdy jsem? Kam vede moje cesta? Kde hledat štěstí? Otázky, na které obvykle narazíte pouze v motivačních knihách určených k hledání svého , teď víří v mém mozku, a ne se jich zbavit. Možná je to tím, že u toho posledního kafe jsem si četla o tom, jak nebohý Eduard Delacroix shořel během popravy na elektrickém křesle, a možná jen moje únava a nedostatek spánku ve mě vyvolaly pocit, že moje Zelená Míle se blíží. Doufám, že ne. I když zítra mám schůzku s šéfem a možná budu ofiko bez práce. A jak se říká, bez práce nejsou koláče. A bez koláčů není svatba. A bez svatby nejsou děti. A bez děti není budoucnost. A už toho nech, protože to fakt nikoho nezajímá. Takže jen v rychlosti, k čemu jsem dospěla. Možná byste tu podivínku, která vám sem píše, chtěli poznat trochu víc, a možná by se i ona chtěla o sobě něco dozvědět. Tak proč to nespojit? Mohla bych pro vás připravit řadu článků o mě, abyste měli možnost mě poznat. Myslím, že i mně prospěje jednou za čas si sednout a trošku podumat o smyslu života.

Pokud tedy máte na mě nějaké otázky, zajímá vás můj názor na určité téma, neváhejte a napište mi buď sem do komentářů nebo na instagram :)

5 komentářů:

  1. Moc ráda si přečtu články o tobě, ať se budou týkat čehokoliv ;) (a už se těším na článek o svatebních šatech co jsi slibovala na IG ;) ) a jinak mě taky tyhle závany melancholie a chorobného přemýšlení přepadávají -někdy víc než dost :D na to je dobré se soustředit na maličkosti a nenechat se tím utopit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Ano, vím, co jsem slíbila a slib dodržím. Článek o šatech bude, ale rozhodla jsem se, že na zveřejnění počkám do svatby. Každý se ze mě poslední dobou snaží vypáčit, jaké šaty jsem si vybrala, ale chci to utajit. A jelikož bych chtěla v tom článku popsat nějaké detaily, nebudu riskovat, že moje tajemství bude odhaleno skrze blog :D Každopádně článek zveřejním po svatbě a možná ukážu i pár fotek...Takže rozhodně se máš na co těšit. Zatím se budu snažit zaujmout jinými články a snad nikoho nezklamu.

      Vymazat
    2. Ahaa, tak to chápu :D to je logické ;) i tak se těším ;) a ať vám svatba krásně vyjde ;) a určitě nikoho nezklameš- všechny tvé články jsou fajn ;)

      Vymazat
  2. Držím palce, ať všechno dobře dopadne! A věř si! On ti taky věří! =)
    Tuhle písničku mám hrozně ráda, je to jedna z mých nejoblíbenějších. <3
    "And if Our God is for us, then who could ever stop us? And if our God is with us, then what can stand against? Then what can stand against?" <3

    Měj se moc krásně a buď šťastná. Práce není středobod vesmíru, věř mi =) Chápu, že je důležitá, ale je spousta jiných oken a dveří, které se otevřou, když se jiné zavřou! <3

    Lásku a požehnání, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, naprosto souhlasím. Ono v životě jsou někdy chvíle, kdy se člověk zasekne a neví, co dál, ale dřív nebo později to pomine a je zase dobře. A já se snažím být optimista i když někdy sem dávám trochu pesimistické články :D Mockrát děkuji za krásná slova a Tobě přeji totéž! Ať se Ti vše daří a máš se krásně <3

      Vymazat

Děkuji za komentář :) Přeji krásný zbytek dne!