Recenze: Chci to taky - Ellen Berg

Úspěšná lékařka a obyčejný instalatér - dva naprosto odlišní lidé z různých společenských kruhů. Z toho přeci nemůže vzejít nic dobrého! Jenže...Vítejte ve světě Charlotte a Uwa, kde masové kuličky k snídani a tanec v dešti jsou součástí běžného dne. Protože to, co je na světě nejkrásnější si za peníze nekoupíte. Ať žije láska s velkým L!

Romantický, vtipný román Chci to taky od Ellen BergCharlotte je známá kardioložka. Má skvělou práci, nejlepší kamarádku, dokonalý byt, bohaté rodiče. Jenže přesto není šťastná. Má skoro 39 let a místo na rande, pravidelně dochází na sezení ke své psychoterapeutce. Naše hlavní hrdinka se bohužel nedokáže vymanit s přehnané péče svých rodičů, kteří se právě rozhodli, že ji najdou dokonalého manžela. Samozřejmě úspěšného, bohatého, elegantního, muže s těch nejlepších kruhů. A taky neskutečně nudného a uspořádaného. Jenže ve stejné době se v životě Charlie objeví druhý muž. Podle jejich rodičů a přátel absolutně nepřijatelný. Už jen to jméno Uwe je přeci k smíchu! Je to potrhlý instalatér, který se nebojí života, je spontánní, rád si užívá a dělá to, na co má chuť. Úplný opak Charlotte, která je spíš tichá, nesmělá, miluje řád a vždy si vše potřebuje naplánovat do nejmenších detailů. Jenže láska je mocná čarodějka a najednou se život Charlie obrátí vzhůru nohama. Zamiluje se do Uwa až po uši. Tančí v dešti, snídají masové kuličky, smějí se a užívají si každý okamžik. A tak to má být!
Může jedna věta změnit život? Jedna jediná věta? Charlotte věděla, že tomu tak je, od okamžiku, kdy jí Uwe řekl dvě kouzelná slůvka. Miluju tě.
Vtipná, romantická oddechovka na večer. Kniha Chci to taky bude skvělým dárkem pro přítelkyni, sestru, manželkuKouzelná, vtipná, oddechová. Tato knížka byla pro mě krásnou změnou po thrillerech, které běžně čtu. Byla to místy slaďárna a strašný kýč, ale mi se to moc líbilo. Kniha rozhodně splnila svůj úkol - rozesmála mě a dokonale jsem si při čtení odpočinula. Můj mozek byl za tohle čtení opravdu vděčný. Kniha se čte prakticky sama, děj svižně ubíhá, a i když od začátku tušíte, jak to dopadne, stejně vás to na konci mile překvapí. Je to taková pohádka pro dospělé - o princezně a princi, kteří museli bojovat o svoji lásku.

Na začátku mě hlavní hrdinka hrozně vytáčela a měla jsem chuť ji nafackovat, ale v pozdějších kapitolách se změnila a s každou další stránkou mi byla sympatičtější. Pokud máte rádi Bridget Jones je to něco na ten způsob. Blbost, kterou si prostě zamilujete. A proč jsem si ji vybrala já? Stačilo přečíst anotaci a tak nějak jsem tušila, že část této knihy bude jako vytažená z mého života, což se potvrdilo a tím mi kniha ještě víc přirostla k srdci. Protože taky mám vedle sebe takového Uwa, se kterým můžu dělat blbosti, smát se a brečet a užívat si každý okamžik v životě. Sice teď už to není takové jako kdysi, ale kniha mě vlastně trochu inspirovala k tomu, že až všechny ty svatební formality a zmatek zmizí z mého života, možná bych se ráda zase na chvilku stala tou Charlotte a vyrazila se svým Uwem někam za dobrodružstvím :) 
O deset minut později vjela dodávka do liduprázdného parku. Všechno bylo nasákle vodou, z trávníků se pařilo. Charlotte se tázavě dívala do deště, který jako závoj zahaloval stromy a keře. ,,A...co jako?" Uwe vypnul motor. Vzal mobil, zastrčil do něho sluchátko a nalistoval hudbu. ,,Vyzuj se." A potom tančili v pevném objetí bosí na louce, tiskli k sobě mokré tváře a Adele jim k tomu ze sluchátek zpívala Set Fire to the Rain. Charlotte měla pocit, že se štěstím vznáší nad zemí.
Chci to taky je krásný příběh o lásce, přátelství a také předsudcích. Ukazuje, že není důležité kolik máme peněz a v jakých společenských kruzích se pohybujeme, ale to jací jsme a co dokážeme udělat pro druhé. Pokud hledáte odpočinkovou knihu, u které se zasmějete a nebudete muset o ničem přemýšlet, pak Chci to taky určitě bude to pravé! 

HODNOCENÍ:

Kniha – 5/5 - skvělá, vtipná oddechovka, která se čte jedním dechem. Hledala jsem knihu, u které si odpočinu a tahle určitě tento účel splnila, proto dávám plný počet bodů.

Obálka- 3/5 - průměrná, neurazí, ale ani nenadchne. Kdybych si nepřečetla anotaci, tak podle obálky si tuto knížku určitě nevyberu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) Přeji krásný zbytek dne!