Krásné knihy za pár kaček

Zdravím všechny knihomoly!

Dneska bych vám chtěla ukázat pár knížek, které jsem si pořídila v Luxoru během poslední akce Black Friday - Nakup víc, zaplať míň! Celkově jsem si pořídila 7 knih, ale jelikož jsem objednávala společně s kamarádkou, vyšla mě jedna kniha na krásných 39 korun, což se rozhodně vyplatilo! Tak se pojďme podívat, co se mi podařilo ukořistit tentokrát.

Tipy na knihy za pár kaček, knižní akce, knihy zdarma, knižní výprodeje

Jako první mě zaujala kniha Podvolení Michela Houellebecqa. Z anotace vyplývá, že by to měl být román román o tom, jak se z Francie stane islámský stát. Příběh se odehrává roku 2022, kdy politické strany ve volbách raději podpoří fiktivního kandidáta strany zvané Muslimské bratrství, aby se prezidentkou nestala šéfka extrémně pravicové Národní fronty Marine Le Penová. Myslím, že toto téma je velmi aktuální, a jelikož se zajímám i trochu o politiku, myslím, že by se mi kniha mohla líbit.

Jako další mě zaujala anotace knihy Dům na prahu noci autorky Catherine Banner: Amedeo Esposito, nalezenec z Florencie, našel konečně svůj domov na maličkém ostrůvku na samém jihu Itálie. Zaujal ho dům, o němž místní lidé tvrdí, že v něm straší. Amedeo jej opravil a hrdě zde otevřel bar, který pojmenoval „Dům na konci noci“. Obklopen šuměním moře a vůní bougainvillejí tu začíná svůj nový život s krásnou, nesmírně inteligentní učitelkou Pinou. Dům na konci noci se stává domovem pro celé generace odvážné a chaotické rodiny Espositových, zatímco na ostrov doráží století prudkých změn, po válce přicházejí turisté a také recese. Je to místo plné příběhů, legend a občas i zázraků. Mění se režimy, na světlo vycházejí zrady a vznikají nečekaná přátelství, ale Dům na konci noci zůstává jako pozadí pro dávné sváry i dějiště velkých lásek.

Třetí kniha, kterou jsem vložila do košíku je Druhý život od S.J. Watson. Mělo by jít o hodně napínavý, akční psychologický thriller, což je přesně můj šálek kávy. Uvidíme, co se z toho vyklube.

Fulvio Di Luca napsal knihu Dítě, které v noci našlo slunce. Pokukovala jsem po ní už delší dobu, ale jelikož se teď před svatbou snažím šetřit, nechtělo se mi za ni dát 450 Kč. Když jsem ji viděla mezi knihami ve slevě v Luxoru za 39 Kč, měla jsem hned jasno. Prostě jsem ji musela mít. A o čem kniha vlastně je? Raühnval, bohaté knížectví ve východních Alpách. Mladý Marcus tam vede privilegovaný život jako syn zdejšího lenního pána. Až do dne, kdy dojde ke strašlivému krveprolití, při kterém je vyvražděna celá jeho rodina i všichni ostatní obyvatelé hradu. Marcus přežije díky pomoci Eloisy, dcery porodní báby, a prostí vesničané ho přijmou mezi sebe. Vláda krutého nového knížete však způsobí, že v Marcusově nitru brzy začne zrát odvážný plán – chce bojovat za svobodný a spravedlivý život nejen pro sebe, ale i pro všechny ostatní nevolníky v knížectví.

Knihu Ani Slovo od Brada Parkse jsem přidala do košíku na poslední chvíli. Kamarádka mi přečetla anotaci, která mě zaujala natolik, že jsem se prostě musela dozvědět víc - virginský federální soudce Scott Sampson a jeho žena Alison se právě dozvěděli, že jejich šestiletá dvojčata Sama a Emmu někdo unesl. Už teď jsem moc zvědavá, jak to dopadne a těším se, až si knížku přečtu.

Dalším autorem, kterého tvorbu jsem chtěla poznat je John Irving. Když jsem narazila na knihu Ulice záhadných tajemství, neváhala jsem. Podle anotace by mělo jít o knihu, která vypráví příběh Juana Diega a jeho sestry Lupe. Děti vyrůstaly na skládce odpadků v Mexiku. V pozdějších letech hlavní hrdina se svými syny odjíždí na Filipíny, kde se minulost srazí s jeho budoucností a my se dozvíme jeho životní příběh. Myslím, že kniha může být hodně zajímavá a plná hezkých myšlenek.

A jako poslední jsem si vybrala knihu Velký terror (Conquest Robert). Období druhé světové války mě velmi zajímá, a tahle kniha by mi měla přiblížit sovětský totalitní systém a odpovědět na otázky týkající se tehdejší kruté doby.

Pokud vás zaujala alespoň jedna z těchto knih, jsem moc ráda. Možná mezi nimi najdete i tip na knižní dárek. Kterou knihou bych podle vás měla začít? Četli jste některou z nich? Pokud ano, budu ráda, když mi do komentářů napíšete váš názor :)

TIP NA KONEC: Jestli rádi čtete a kupujete knihy, ale finančně si je prostě nemůžete dovolit, určitě sledujte akce v knihkupectví Luxor. Každou chvilku tam najdete skvělé knihy za ještě lepší ceny. Aktuálně probíhá akce 1 plus 4 ZDARMA, kde při koupi 5 knih zaplatíte pouze tu nejdražší a ostatní čtyři dostanete zdarma. 



2 komentáře:

  1. Zajímavé ;) to já chci zase ted využít akci 1+4 zdarma- tak uvidíme zda něco pěkného ulovím :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :) Přeji krásný zbytek dne!