Recenze: Atlas duchů a příšer - Federica Magrin

Kniha s krásnými obrázky pro děti i dospělé

Pojďte se podívat do světa podivných bytostí, duchů a příšer! Dozvíte se, kdo je to Big Foot, kde můžete potkat bezhlavého muže, nebo se naučíte, jak porazit Drákulu. Díky krásným ilustracím a zajímavým popisům si knihu zamilují nejen děti, ale i dospělí!

Atlas duchů a příšer je rozdělený podle kontinentů. Vždy na začátku nové části najdete mapku, kde si můžete prohlédnout všechny příšery, které žijí v dané části světa. Na dalších stránkách se pak o bytosti, příšeře nebo duchovi dozvíte trochu víc, a těm nejzajímavějším a nejnebezpečnějším příšerám autoři věnovali celou dvojstránku plnou zajímavosti a tipů, jak tuto příšeru porazit. Část knihy se pak věnuje mytologických příšerám a duchům historických osobností.
Dětská ilustrovaná knížka plná duchů a příšerPřestože nejsem dítě, knížka mě zaujala hned na první pohled. Je krásně grafický zpracována, ilustrace jsou opravdu kouzelné, a vy můžete jen tak sedět, prohlížet si obrázky a relaxovat. Texty jsou sice dost stručné, ale je třeba vzít v úvahu, že kniha je psaná hlavně pro děti. Každopádně po přečtení se mi zná, že o některých příšerách je tam toho tak málo, a ty informace jsou tak nepodstatné, že by bylo lepší je úplně vynechat. U jiných toho zase bylo dost a měla jsem možnost dozvědět se něco nového. Jsem si jistá, že se knížka bude líbit jak dětem, tak dospělým. Pokud máte rádi obrázkové knihy, kde se můžete něco zajímavého dozvědět, tahle kniha ve vaší knihovně rozhodně nesmí chybět.

Big Foot, Drákula, bezhlavý muž a další příšery v knize Atlas duchů a příšerHODNOCENÍ:
Kniha – 4/5 - moc hezká kniha s krásnými obrázky, která potěší malé i velké čtenáře!

Obálka- 4/5 - líbí se mi, ale víc bych ocenila, kdyby se na ní objevila nějaká pořádná, veselá příšera!