Recenze: V kleci - Ellison Cooper

Napínavý thriller plný nečekaných zvratů. Přečtěte si recenzi a dozvíte se víc.
Zlo skryté v nejhlubších zákoutích lidské mysli. Vrah, který své oběti nechává vyhladovět zavřené v kleci. Pravda, která nikdy neměla být odhalena.

V kleci je thriller napínavý od začátku až do konce. Dokážete spolu s neurovědkyní Sayer Altair odhalit vraha a zabránit tak dalším krutým vraždám?

Pokud patříte mezi milovníky krimi a thrillerů, dneska si určitě přijdete na své. Chtěla bych vám totiž ukázat knihu, kterou si rozhodně nesmíte nechat ujít. Je totiž skvělá, napínavá a čte se jedním dechem! Hlavní hrdinkou v knize V kleci je Sayer Altair, která se vyrovnává se smrti snoubence. Aby přišla na jiné myšlenky, veškerý svůj čas věnuje práci a výzkumu mozků sériových vrahů. Brzy ji však zaměstná strašný případ, který dostane na starost. Jedná se o vraždu dívky, kterou vrah držel v kleci, dokud nevyhladověla. Brzy se ukáže, že zavražděná je senátorova dcera a Sayer je vystavena tlaku nejen ze strany svých nadřízených a otce dívky, ale také ze strany medií a veřejnosti. Zatímco se Sayer marně snaží odhalit vraha, je unesena další dívka, a vše nasvědčuje tomu, že se jedná o stejného pachatele. Zda se podaří odhalit vraha včas, to vám neprozradím. Můžu jen říct, že pokud ještě pořád váháte, pak neváhejte, protože tahle kniha za přečtení určitě stojí!

Joan se nahýbala do otevřené klece a skláněla se nad něčím, co leželo na jejím dně. Ačkoli soudní lékařce nebylo vidět do obličeje, Sayer si byla jistá, že na tváří nemá svůj obvyklý klidný úsměv, který vždy nasazovala na místech činu.

Má velmi dobrou, netradiční zápletku. Děj je napínavý od začátku až do konce, plný nečekaných zvratů, a vy se nemůžete odtrhnout. Skoro do poslední stránky jsem netušila, kdo je vrah. Nakonec jsem ho přeci jen odhalila dřív než Sayer, ale hlavně proto, že už mám hodně načteno a je těžké mě překvapit. Už dlouho jsem nečetla knihu, která by mě tak pohltila. Byla jsem napjatá jako struna a doslova hltala každou stránku. Příběh je logický, dobře propracovaný a promyšlený do posledního detailu. Jedním slovem: geniální. Musím se přiznat, že jsem od knihy moc nečekala, a ani neměla chuť se do ní pouštět. Ukecala mě moje mladší sestra, která mi koukala přes rameno, když jsem si vybírala recenzní výtisky. Řekla mi ať, ji zkusím, že to vypadá napínavě. Mi se nechtělo, ale nakonec jsem si řekla, že proč ne, možná mě překvapí. A co vám mám povídat. Klobouk dolů. Takovouhle pecku jsem opravdu nečekala, a musím smekat před autorkou. Skvělý nápad, dokonalé promyšlená zápletka, neustále udržování čtenáře v napětí, překvapivé zvraty, temná, tajemná atmosféra...Tuhle knihu jsem si zamilovala, a o to víc jsem jásala, když jsem se dozvěděla, že autorka chystá další díl. Už teď se nemůžu dočkat a pevně věřím, že opět nezklame!

Odmlčela se, slova jí uvázla v hrdle. Vyšetřovala už mnoho vražd, ale ještě nikdy nebyla svědkem samotného okamžiku smrti oběti. To, že proběhl tak klidně, nic neměnilo na jeho hrůzostrašnosti.

Kniha – 5/5 - jeden z nejlepších thrillerů, jaké jsem kdy četla. Má originální, dobře propracovaný děj plný napětí a nečekaných zvratů. Nemám co vytknout. Všem milovníkům krimi thrillerů mohu s čistým svědomím doporučit.

Obálka- 5/5 - jednoduchá a přitom zajímavá, temná, láká čtenáře a dokonale vystihuje atmosféru knihy. Nic bych na ní neměnila-

Za poskytnutí výtisku k recenzi děkuji Knihy Dobrovský.