Nové knižní přírustky

Hory, svěží ranní vzduch, hlava v oblacím. Přesně tak vypadala moje dovolená v Krkonoších.
Práce, starosti, všechno šlo stranou. Jenomže, jak už to dovolené mají ve zvyku, z ničeho nic, bez upozornění skončila. Zůstaly jen slabé vzpomínky a pár fotek.
Naštěstí mi návrat do reality usnadnil krásný balíček, který na mě čekal v Zásilkovně.
Před odjezdem jsem si totiž objednala několik skvělých knih na bux.cz

Pokud už dlouho toužíte po krásné knize, ale štěstěna vám nepřeje, brigáda nevyšla, jedna kapsa prázdná, druhá děravá, NEZOUFEJTE! Mám totiž pro vás pár tipů na knihy opravdu za pár kaček! 




V balíčku, který jsem obdržela se nacházelo 5 knih.
Čtyři z nich byly pro mě, jedna pro moji mladší sestru.
Dohromady jsem za celou objednávku zaplatila 233 Kč.
V ceně počítám také dopravu do Zásilkovny, která stojí 39 Kč.


Jako první mě zaujala kniha Hlasy Chaosu od Leonarda Rosena (39 Kč) Mělo by to být něco mezi thrillerem a detektivkou se špetkou matematiky. Přestože ohlasy na knihu jsou opravdu různé, rozhodla jsem, že to risknu a koupím ji. Připadala mi trochu ve stylu Dana Browna, na kterého, jak někteří možná víte, nedám dopustit. Doufám, že nebudu zklamaná.

Další knihu jsem koupila opravdu za babku, protože za neuvěřitelných 19 Kč. Je to Nefilim od Asy Schwarz. Vypráví o aktvistce Greenpeace, která utíká před policií, je podezřelá z několika vražd a zároveň na vlastní pěst pátrá po nadaci FON. Kniha zavání tajemnem, historii, mytologii. Prostě jsem ji musela mít :)

Jako třetí tady máme detektivku Vykonavatel (Juan-Gómez-Jurado), kterou jsem pořídila za 44 Kč.
Na knize mě nejdřív zaujala obálka. Pak jsem si přečetla anotaci, a bylo jasno. Sériový vrah, vraždy kardinálů - nepřipomíná vám to něco? Samozřejmě knihu Andělé a Démoni od Dana Browna. Teď už vám musí být jasné, že jsem si ji opravdu nemohla nechat ujít. 

Na konec jsem si nechala knihu, která se ani trochu nepodobá těm ostatním. Zavři očka svý od Susanne Redfearn ( 53 Kč) je o násilí v domácnosti. Hlavní hrdinka utíká s dětmi před svým krutým manželem. Ten je policista a posléze ji obviní z únosu. Kdo vyhraje? Muž, na jehož straně stojí policie a federální agenti, nebo žena, která za každou cenu chce chránit svoje děti, ale nikdo ji nevěří?
myslím, že to bude hodně dobré čtení.

Do je pro dnešek z mých tipů na knihy všechno. Četli jste některou z těchto knih? Pokud ano, budu ráda za názor :)

Mějte se krásně!

10 komentářů:

  1. Na buxu teď nemají žádné novější akce, ale je pravda, že občas se tam dají ukořistit pěkné kousky za skvělé ceny :).

    OdpovědětVymazat
  2. Budu se těšit na recenze :)
    Hlavně ta poslední vypadá zajímavě :)
    Měj se hezky, Lilli.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné přírůstky za super cenu :) přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky ráda z buxu objednávám. Dají se tam najít kousky za bezkonkureční cenu. Zavři očka svý jsem si půjčila v knihovně a kniha se mi líbila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Zavři očka svý jsem moc zvědavá. Jsem ráda, že se ti kniha líbila a doufám, že mě nezklame :)

      Vymazat

Děkuji za komentář :) Přeji krásný zbytek dne!