Sebevražedný oddíl - Recenze

Zdroj CSFD

Akční / Dobrodružný / Fantasy / Sci-Fi / Thriller / Komedie
USA, 2016, 123 min

Režie: David Ayer
Předloha: John Ostrander (komiks)
Scénář: David Ayer
Kamera: Roman Vasyanov
Hudba: Steven Price
Hrají: Will Smith, Jared Leto, Margot Robbie a další

Co se stane když posbíráte nejhorší vrahy a padouchy na celém světě, dáte jim do rukou nejlepší zbraně a pošlete je zachránit svět? 

Pokud máte rádi akční fantasy filmy, Sebevražedný oddíl se vám bude líbit. Zasmějete se, zatajíte dech, a společně s hlavními hrdiny vyrazíte za sebevražedným dobrodružstvím.

Protože nepřítel je opravdu silný a jeho moc roste a roste. Naštěstí hlavní hrdinové nejsou jen tak obyčejní lidé. Je tady krokodýlí muž, chlapík s naprosto přesnou muškou, muž, který ovládá oheň, potrhlá blondýna a mnoho dalších. A když se to spojí, je z toho, abych řekla pravdu, hodně velká blbost. Ale pozor! Blbost, která baví :)
Na začátku jsem si nebyla jistá, jestli mě film bude bavit. Trošku jsem se nudila, ale pak, když už oddíl byl hotový a šlo se do války, začalo se mi to líbit víc a víc.
Herci svoje role dostali opravdu na míru a zahráli to skvěle. Akční scény byly bezchybné, zajímavé, opravdu dobře udělané. Místo v kině jsem se ocitla v tom podivném světě, kde řádí příšery a nic není normální. Humor byl přesně tam, kde měl být. Nebylo toho ani málo ani moc. Opravdu jsem se nasmála a pobavila. Samotná zápletka byla taky zajímavá. Sice docela předvídatelná, ale cestou jsem narazila i na pár překvapení. Rozhodně jsem se nenudila a líbilo se mi to. Přesto je pro mě těžké film popsat nějak víc.

Abych řekla pravdu, nedokážu ani moc říct, o čem to doopravdy mělo být. Bylo to, jako byste smíchali všechno co máte po ruce do jednoho hrnce a udělali z toho film. Přesto se to nějakým zázrakem drželo po hromadě a mělo hlavu a patu. Není to ale film pro náročného diváka. Pokud se chcete něco dozvědět, poznat kvalitní příběh, který vám něco vnese do života, pak na to nechoďte. Je to dokonalá oddechovka, u které se zasmějete, odpočinete si, váš mozek na chvíli může vypnout a nemyslet na nic. Do života vám to však nevnese nic. Tedy kromě pocitu volna. A ten, alespoň pro mě je k nezaplacení. Po náročném týdnu plném práce, starostí, vyřizování je to opravdu osvobozující pocit. Pohodlně se usadíte před plátno, chroupete popcorn, usrkáváte colu a díváte se na tu blbost, která vám pomůže na hodinu a půl zapomenout na všechny starosti.

Nemůžu, než film hodnotit pozitivně. Nic mi do života nevnesl, podruhé bych se na něho už asi nepodívala, ale vyšla jsem z kina vysmátá a šťastná, což jsem v poslední době byla málo kdy. První myšlenka jakou jsem měla, když film skončil byla : To byla BLBOST, to bylo SUPER! Myslím, že neznám žádný film, ke kterému ho můžu přirovnat. Všechny, které jsem doposud viděla byly buď skvělé nebo hloupé. Ten však měl od každého trošku. Byl to film z tématikou konce světa, války mezi "dobrem" a zlem, ničení, ale já jsem se dobře bavila a ani na chvíli jsem neměla pocit, že jde o nějakou katastrofu. Je to film, který spojil všechny žánry a přesto to nebylo nijak přeplácané, což byl skoro zázrak.


Moje rada zní, pokud si chcete odpočinout, vyrazte do kina.
U tohoto filmu zaručeně přijdete na lepší myšlenky! 



HODNOCENÍ
70 %


4 komentáře:

  1. Ahoj, nechceš se přidat i semka http://www.cbdb.cz/spoluprace-pro-blogery ???

    OdpovědětVymazat
  2. O filmu jsem už slyšela, ale takovýhle typ filmů nemám moc ráda, proto se ani neplánuju na něj podívat :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu :) Taky na tenhle typ moc nejsem. Ale ten mi pomohl přijít na jiné myšlenky a vážně jsem se bavila :)

      Vymazat

Děkuji za komentář :) Přeji krásný zbytek dne!