Červenec s knihou

Konečně začaly prázdniny a já se mohla pustit do čtení. V červenci jsem chtěla dohnat všechno, co jsem během roku nestihla. Ti, kteří četli můj předchozí článek Červen s knihou si jistě pamatují, že to byl hodně špatný měsíc a nepřečetla jsem ani jednu knihu. Tentokrát jsem se ale snažila a přečetla toho docela dost :)

Přečtené knihy: 7 
První kniha, kterou jsem přečetla byla Pí a jeho život. Četla jsem ji v polštině, a jak jste si mohli přečíst v recenzi, hodně mě překvapila. Potom jsem si vzala knihu Konec řetězce, kterou jsem vyhrála minulý měsíc v soutěži (viz Červen s knihou). Pak jsem si chtěla opět přečíst něco polsky a sáhla po Dom zbrodni (česky Hadí doupě), krásnou oddechovou detektivku od Agathy Christie. Ještě jsem zůstala u detektivek, ale posunula se trochu výš na sever s knihou Sněhulák. U té mě docela mrazilo, takže jsem si pak musela dát trochu oddech a změnit prostředí a vlastně i dobu. K tomu

se mi ideálně hodila klasika Velký Gatsby, u které jsem si naprosto zamilovala obálku!
Mezitím jsem si v knihovně půjčila Čapka. Bílou nemoc jsem přečetla jedním dechem a už se vrhala na další knížku. Tou poslední byla Farma. Kniha, která ve mně zanechala zvláštní pocit...Ale o tom se víc dočtete v recenzi, pokud mi čas dovolí ji napsat.


 




Byl to pro mě krásný měsíc. Všechny knihy jsem si naprosto užila. Nebyla tu ani jedna, která by mě zklamala. Naopak, některé mě velmi mile překvapily. Abych to shrnula přečetla jsem sedm knížek, což je dohromady 2213 stránek! 


Půjčené knihy- V červenci jsem si v knihovně půjčila jen 2 knihy. První z nich byla sbírka tří her od Karla Čapka, kterou jsem si vybrala kvůli hře Bílá nemoc. Ty další dvě mě nezajímaly, protože Loupežníka jsem číst nechtěla a R.U.R jsem už četla. No a druhá kniha to byla Ekonomie dobra a zla od Tomáše Sedláčka. 



Koupené knihy- Minule to byly 4 krásné knihy, tentokrát to je
0. Víc jsem četla než nakupovala :)

Darované knihy- V tomto měsíci jsem dostala jen jeden knižní dárek. Měla jsem narozeniny a můj přítel mi udělal radost krásnou knihou Pentagram(Jo Nesbo). Samozřejmě jsem z ní nadšená a už se nemůžu dočkat, až si ji přečtu.

A jaký byl váš knižní měsíc? Přečetli jste něco zajímavého? Pokud ano, nechte mi nějaký ten tip v komentáři :)

7 komentářů:

  1. Ahoj ! Taky jsem za červenec stihla přečíst 7 knih. Z tvých knih jsem četla jen Gatsbyho a byla jsem z něj nadšená. Poláci mají strašně krásnou obálku od Pí, přímo skvost do knihovny, bohužel, Polsky neumím číst, což je škoda..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, obálka od Pí je nádherná. Právě kvůli ní jsem si knihu koupila :)

      Vymazat
  2. To je pěkná kupka knih a je super, že žádná nezklamala. Ať je i srpentakhle úspěšný :)

    OdpovědětVymazat
  3. Velký Gatsby je krásná kniha i výborný film. Farma...taky ve mě zanechala zvláštní pocit. Ráda bych, kdyby sis přečetla recenzi této knihy na mém blogu a do komentářů mi napsala svůj názor.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem taky přečetla za červenec sedm knih a stejně jako ty mě vyloženě žádná nezklamala. :) Snad i v srpnu sáhneš po stejně zajímavých knihách. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :) Přeji krásný zbytek dne!